LOADING

Type to search

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ

Κορινθία

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ

Share


——————————-
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
——————————–

📍ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2021, 18.45-23.15

📍ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

1.ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

To Φεστιβάλ Διά Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει έχει στόχο να διερευνήσει και να αποτυπώσει σε τοπικό επίπεδο τις δυνατότητες της ΔΒΜ. Επισημαίνεται ότι o στόχος αυτός δεν έχει επιτευχθεί επαρκώς ούτε στο περιφερειακό και αλλά ούτε και στο εθνικό επίπεδο. Παρόλα αυτά το ευρύτερο πλαίσιο της ΔΒΜ, καθώς και οι ιδιαίτερες επεξεργασίες της εντός του ανθρωπιστικού πλαισίου της UNESCO, ειδικότερα όπως έχει διαμορφωθεί από το καινοτόμο Δίκτυο των Πόλεων που Μαθαίνουν, παρέχουν στο εγχείρημα αυτό μοναδική δυναμική.

Απόρροια των προηγούμενων είναι η ολιστική φιλοσοφία της ΔΒΜ, που δεν δέχεται τείχη στη μάθηση μεταξύ διαφορετικών ηλικιών, μεταξύ διαφορετικών μορφών εκπαίδευσης και μάθησης (όπως τυπική, μη τυπική, άτυπη), μεταξύ διαφορετικών φορέων της τυπικής εκπαίδευσης που παρέχουν μάθηση (από τον παιδικό σταθμό μέχρι το πανεπιστήμιο), και δεν υποτιμά τη μάθηση στο πλαίσιο του χώρου εργασίας, τη μάθηση στον ελεύθερο χρόνο, κ.ά.

✅Ειδικότερα στην Κόρινθο Πόλη που Μαθαίνει, το Φεστιβάλ ΔΒΜ θα δημιουργήσει πρώτη φορά το σχετικό ολιστικό πανόραμα. Πιο συγκεκριμένα θα λάβουν μέρος πολίτες και φορείς της Κορίνθου και θα παρουσιαστούν ομαδοποιημένα καινοτόμες μορφές ΔΒΜ σε σχετική συνεδρία-posters, στη διάρκεια της οποίας ειδικός της ΔΒΜ θα συζητήσει με τον κάθε εκθέτη και θα σχολιάσει εποικοδομητικά και ενισχυτικά τοposter του. Οι θεματικές των postersδύναται να αφορούν όλες τις μορφές τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης και μάθησης, της κατάρτισης και της άτυπης μάθησης. Έμφαση θα δοθεί στην Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό, που αποτελούν τους τρεις πυλώνες της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει.
Επίσης θα πραγματοποιηθούν σε ολομέλεια παρεμβάσεις που αφορούν στη σύνθεση της εικόνας της ΔΒΜ της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει με βάση τα poster που θα παρουσιαστούν. Θα υπάρξει ακόμα στρογγυλό τραπέζι σε επόμενη συνεδρία, στην οποία θα παρέμβουν ειδικοί της Κορίνθου αναφορικά με τις δυνατότητες και την προοπτική της ΔΒΜ στην Κόρινθο Πόλη που Μαθαίνει.

▶️Τελικός στόχος του Φεστιβάλ είναι η δημιουργία δικτύου των φορέων ΔΒΜ στην Κόρινθο για την ενημέρωση, την αλληλογνωριμία, τη συνεργασία και, εν τέλει, τη βελτίωση της ΔΒΜ στην Κόρινθο.

🔖ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1:Χαιρετισμοί και πλαίσιο του Φεστιβάλ
Συντονίστρια: Μαρία Μέξια, Διευθύντρια Ιστορικού-Λαογραφικού Μουσείου Κορίνθου

✒️18.45-19.15: Χαιρετισμοί
Βασίλης Νανόπουλος, Δήμαρχος Κορινθίων,
Τιμολέοντας Πιέτρης, Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Τουρισμού Δήμου Κορινθίων,
Σπύρος Ζαχαριάς, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού, Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης,
Τόνια Τζαναβάρα, Προϊσταμένη Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων, Κέντρο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος Δήμου Κορινθίων (ΚΕ.Π.Α.Π.),
Παναγιώτης Πιτσάκης, Πρόεδρος Επιμελητήριου Κορινθίας,
Νίκος Φωτόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

✒️19.15-19.30:Πλαίσιο του Φεστιβάλ Δια Βίου Μάθησης της Κορίνθου Πόλη που Μαθαίνει

Γιώργος Μπαγάκης, Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 2: Παρουσίαση και σχολιασμός τωνposters
Συντονίστριες: Αριστέα Καλογεροπούλου, Διευθύντρια του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Λουτρακίου, Μαρία Πετρακάκη, Επιμελήτρια Ιστορικού-Λαογραφικού Μουσείου Κορίνθου, Γαρυφαλιά Χριστοπούλου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Δήμου Κορινθίων

✒️19.30-20.30Έκθεση ομαδοποιημένων posters για τους συμμετέχοντες στο Φεστιβάλ. Σε καθένα από αυτά θα παρίσταται ο δημιουργός του και ειδικοί της Δια Βίου Μάθησης θα συζητήσουν επίσης ατομικά μαζί τους.
✒️20.30-21.30Συνθετικός σχολιασμός των posters σε ολομέλεια από ειδικούς της Δια Βίου Μάθησης, παρεμβάσεις του κοινού και συζήτηση.

Συζήτηση με τους παρουσιαστές στο κάθε poster και σχολιασμός στην ολομέλεια: Νίκος Φωτόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Δημήτρης Βεργίδης, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιου Πατρών

✒️21.30-21.45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 3: Προοπτική της Διά Βίου Μάθησης στην Κόρινθο Πόλη που Μαθαίνει
Συντονιστής: Γιώργος Mπαγάκης, Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

✒️21.45-23.15Στρογγυλό Τραπέζι για την προοπτική της Διά Βίου Μάθησης στην Κόρινθο Πόλη που Μαθαίνει
Στάθης Πουλίτσης, Διευθυντής ΙΕΚ και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Κορινθίων, Νεκτάριος Σπηλιόπουλος, Γενικός Γραμματέας Δήμου Κορινθίων, Αικατερίνη Γκίνη, Αναπληρώτρια Οργανωτική Συντονίστρια του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.ΚΕ.Σ.) Πελοποννήσου, Νίκος Φωτόπoυλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

✒️23.15 Κλείσιμο

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ

• ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: 20 ΙΟΥΝΙΟΥ
• Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ
• ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ POSTER ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Δημήτρης Βεργίδης, Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας Πανεπιστημίου Πατρών, Πέτρος Γουγουλάκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Στοκχόλμης, Δημήτρης Δεληγιάννης, Εκπρόσωπος της Λάρισας ως συντονίστριας πόλης του Παγκοσμίου Δικτύου της UNESCO των «Πόλεων που Μαθαίνουν» στη Θεματική της Πολιτειότητας, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαρισαίων, Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, Γιώργος Κουλαουζίδης, Επίκουρος Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων Ελληνικoύ Ανοιχτού Πανεπιστημίου, Γιώργος Mπαγάκης, Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Νίκος Φωτόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Αριστέα Καλογεροπούλου, Διευθύντρια του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Λουτρακίου, Μαρία Μέξια, Διευθύντρια Ιστορικού-Λαογραφικού Μουσείου Κορίνθου, Γιώργος Mπαγάκης, Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Μαρία Πετρακάκη, Επιμελήτρια Ιστορικού-Λαογραφικού Μουσείου Κορίνθου, Γαρυφαλιά Χριστοπούλου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Δήμου Κορινθίων

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Σπύρος Ζαχαριάς, Αντιδήμαρχος Δήμου Κορινθίων, Όλγα Κονομόδη-Θωμά,Δασκάλα,10οΔημοτικό Σχολείο Κορίνθου, Θεοδώρα Μπασιάκου, Πληροφορικός, Γυμνάσιο Χιλιομοδίου, Τιμολέοντας Πιέτρης, Αντιδήμαρχος Δήμου Κορινθίων, Παναγιώτης Σακελλαράκης, Μαθηματικός, Αντιπρόεδρος Σχολικής Επιτροπής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κορινθίων και Σύμβουλος του Δημάρχου για θέματα Δια Βίου Μάθησης και Παιδείας, Σοφία Σκάζα, Φιλόλογος, 2ο Γενικό Λυκείου Κορίνθου, Κωνσταντίνα Τόγια, Θεολόγος, Γενικό Λύκειο Λουτρακίου, Παναγιώτης Τσιωτάκης, Ειδικό και Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Email:gbag@otenet.gr, Kινητό: 6977200946,
Site: https://www.korinthos.gr/learning-city/

✅ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ POSTERS

Στο poster θα πρέπει να υπάρχει σύντομη περιγραφή μιας καινοτόμου πρακτικής, μεθόδου ή πολιτικής στο πλαίσιο της ΔΒΜ, την οποία πραγματοποιεί ένας φορέας ή ομάδα ατόμων στην Κόρινθο.

Δυνατότητα παρουσίασης με poster έχουν τόσο οι θεσμοθετημένοι φορείς της ΔΒΜ όπως τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ), δηλαδή τα πρώην Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του Δήμου, του Πανεπιστημίου, κ.ά, όσο και φορείς ή ομάδες που παρέχουν έμμεσα ΔΒΜ, όπως επιστημονικοί και πολιτιστικοί φορείς και ομάδες της Κορίνθου.

Η περιγραφή της πρακτικής, της μεθόδου ή της πολιτικής ΔΒΜ στο poster μπορεί να επιτευχθεί με πολύ διαφορετικούς τρόπους όπως με κείμενο, σχήματα, φωτογραφίες, πίνακες, γραφήματα κ.ά.

Στo poster θα πρέπει να τεκμηριώνεται κατά το δυνατόν η χρησιμότητα της πρακτικής, της μεθόδου ή της πολιτικής ΔΒΜ καθώς και η συμβολή τους στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση της ΔΒΜ στην Κόρινθο

Η γραμματοσειρά των κειμένων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 24 στιγμές. Έτσι τα κείμενα θα είναι ευανάγνωστα από τους συμμετέχοντες στο Φεστιβάλ, οι οποίοι θα δύνανται να περάσουν από τις διαφορετικές θέσεις στις οποίες θα είναι αναρτημένα τα posters από τον κάθε δημιουργό τους. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας των posters, οι συμμετέχοντες στο Φεστιβάλ θα έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τους δημιουργούς των posters.

▶️Προτεινόμενες διαστάσεις του poster: 118cmx 80cm
Έγκριση των προτάσεων των posters:Για να εγκριθεί η παρουσίαση ενός poster στο Φεστιβάλ είναι απαραίτητο να σταλεί ηλεκτρονικά (gbag@otenet) μια περίληψη 50-100 περίπου λέξεων, αναφορικά με το θέμα και τη καινοτομία που θα παρουσιαστούν στο poster. Στην περίληψη θα πρέπει να αναφέρεται επίσης το όνομα, το επίθετο, το e-mail, το τηλέφωνο, η ιδιότητα του ατόμου που το δημιούργησε καθώς και τον φορέας στον οποίο ανήκει.

✒️🕘Εγγραφές: Για να διευκολυνθεί η πραγματοποίηση του Φεστιβάλ όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εγγραφούν το ταχύτερο δυνατό δωρεάν και μέχρι την Τετάρτη7 Ιουλίου μέσω του link:
https://forms.gle/NaFTtiXhHwN3DboE7

#Δήμος_Κορινθίων #Πόλεις_Που_Μαθαίνουν #Φεστιβάλ_Δια_Βίου_Μάθησης