Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ψηφιοποιεί τις υπηρεσίες της και η εξυπηρέτηση των πολιτών περνά σε νέα εποχή
Share
Ψηφιακός προγραμματισμός ραντεβού με τις υπηρεσίες – Ηλεκτρονικές δηλώσεις ειδικοτήτων ιατρών – Ψηφιακή διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών
Σε μόλις έξι μήνες, η Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκινά την υλοποίηση της στρατηγικής πλήρους ψηφιοποίησής της μέσω τριών νέων εφαρμογών με τις οποίες προσφέρει τη δυνατότητα:
Η Περιφέρεια προσφέρει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να κλείσουν ραντεβού για πάνω από 795 προσφερόμενες υπηρεσίες, με δέκτες πάνω από 150 υπαλλήλους-δέκτες.
Με αυτό τον τρόπο, πλέον, αλλάζει ριζικά ο τρόπος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες. Η νέα ψηφιακή πραγματικότητα υπόσχεται να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, να μειώσει τη γραφειοκρατία και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις δημόσιες αρχές.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός και ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Περικλής Νικολακέας προχώρησαν την Τρίτη 30 Ιουλίου στην παρουσίαση της Διαχείρισης των Ηλεκτρονικών Ραντεβού και των Ψηφιακών Υπηρεσιών, με την πρώτη υπηρεσία να είναι η απόκτηση ιατρικής ειδικότητας, ενώ σύντομα θα προστεθούν και άλλες, οδηγώντας στην πλήρη ψηφιοποίηση.
«Είναι μία σπουδαία ημέρα για εμάς καθώς είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειας που κάνουμε για την ψηφιακή μετάβαση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου», ανέφερε, αρχικά ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός και προχώρησε στην παρουσίαση, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα iRantevou, με τον Αντιπεριφερειάρχη, Περικλή Νικολακέα να παρουσιάζει την πλατφόρμα Διαχείρισης Ιατρικών Ειδικοτήτων.
Οι τρεις πλατφόρμες που παρουσιάστηκαν και είναι πλήρως λειτουργικές:
Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Οι πολίτες κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν μπορούν να προγραμματίσουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας που επιθυμούν, λαμβάνοντας ενημερώσεις για την προετοιμασία, καθώς και ειδοποιήσεις μέσω email ή SMS. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ή να ακυρώσουν τα ραντεβού τους, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Η πλατφόρμα προσφέρει χρονοπρογραμματισμό της εξυπηρέτησης βάσει των αναγκών λειτουργίας, στατιστικές αναλύσεις αποδοτικότητας και αποτελεσματικότερο έλεγχο των υπηρεσιών. Η χρήση της πλατφόρμας δεν απαιτεί υποδομές καθώς λειτουργεί στο υπολογιστικό νέφος (cloud), προσφέροντας πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης χρηστών και διαχείριση απεριόριστων κατηγοριών ραντεβού.
Η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου, διευκολύνοντας την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων.
Η πλατφόρμα Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού είναι έτοιμη να λειτουργήσει στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ενσωματώνοντας όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Μέσω της πλατφόρμας, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για περισσότερες από 300 διαδικασίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και βελτιώνοντας την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Ηλεκτρονικά ραντεβού σε 5+1 βήματα
Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Η πλατφόρμα «Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου» (https://eservices.ppel.gov.gr) είναι ένας σύγχρονος και εύκολος τρόπος επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών προσφέροντας εύκολη και συνεχή πρόσβαση σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, διευκολύνοντας την άμεση επικοινωνία με τα επιμέρους τμήματα των υπηρεσιών και βελτιώνοντας τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων.
Βασικά Χαρακτηριστικά
Άμεση Εικόνα και Διαχείριση Αιτημάτων: Η πλατφόρμα παρέχει ζωντανή εικόνα όλων των αιτήσεων των πολιτών, απλοποιεί τις διαδικασίες, μειώνει τη γραφειοκρατία, και συντελεί στη βέλτιστη κατανομή των πόρων.
Στατιστικά Στοιχεία: Προσφέρει πληροφορίες για το πλήθος των αιτημάτων, τις τάσεις στις διάφορες υπηρεσίες και υποστηρίζει το decision making της Περιφέρειας.
Επεκτασιμότητα και Παραμετροποίηση: Είναι επεκτάσιμη και παραμετροποιήσιμη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, καλύπτοντας απεριόριστο αριθμό κατηγοριών αιτημάτων.
Η ψηφιακή Περιφέρεια Πελοποννήσου σε 4+1 βήματα
Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων
Η πλατφόρμα «Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων» της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι ένα καινοτόμο εργαλείο που παρέχει πληροφορίες για τις αιτήσεις των ιατρών που επιθυμούν να αποκτήσουν ειδικότητα στα νοσοκομεία της Περιφέρειας. Οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για τις διαθέσιμες θέσεις ανά νοσοκομείο, τον αριθμό των αιτήσεων σε αναμονή και τον αριθμό των υπηρετούντων ιατρών.
Η πλατφόρμα στοχεύει στην ενίσχυση της διαφάνειας και στην αποτελεσματική διαχείριση των αιτήσεων ειδικότητας. Οι γιατροί μπορούν εύκολα να δουν τις ευκαιρίες και τις ανάγκες ανά νοσοκομείο, διευκολύνοντας έτσι τον προγραμματισμό της εκπαίδευσής και την επαγγελματική τους ανάπτυξης.
Η «Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων» αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την υποστήριξη των νέων ιατρών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, βοηθώντας τους να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις για την ειδικότητά τους και να διαχειριστούν καλύτερα την καριέρα τους.