Γιατί καταψηφίσαμε τον προϋπολογισμό του Δήμου Κορινθίων για την τουριστική προβολή του Δήμου
Share
Εδώ και χρόνια οι δημοτικές καταθέτουν προϋπολογισμούς για την τουριστική προβολή του Δήμου Κορινθίων αναγνωρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς ότι υπάρχει πρόβλημα με την εισροή τουριστών στον δήμο μας. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 2023 είναι απογοητευτικά, υπογραμμίζοντας έτσι πως χρειάζεται κάτι παραπάνω, όπως καλύτερος σχεδιασμός, οργάνωση και στόχευση.
Αντί λοιπόν να δούμε κάποιες καινοτόμες ιδέες, έναν νέο σχεδιασμό διαπιστώνουμε πως ο προϋπολογισμός για την τουριστική προβολή του δήμου για το 2025 είναι μια απλή αντιγραφή των προηγούμενων που έχουν ήδη αποτύχει. Η αντιδήμαρχος κ.Τσουλουχά τον ανέγνωσε χωρίς να τον υποστηρίξει και σιώπησε.
Κατά τη γνώμη μας, οι αποτυχίες δεν πρέπει να αντιγράφονται αλλά να διαγράφονται δια παντός!
Στον προϋπολογισμό υπήρξαν κάποια θετικά σημεία αλλά οριακά ενδιαφέροντα ώστε να κάνουν τη διαφορά.
Η διαφορά είναι εφικτή με πολλή δουλειά και σωστό προγραμματισμό. Οι σποραδικές εκδηλώσεις προς τέρψη του τοπικού πληθυσμού, όπως οι Θαλασσινές Ημέρες του καλοκαιριού, δεν αποτελούν εξωστρέφεια, δεν κομίζουν έσοδα από την εισροή τουριστών.
Γιατί και πώς να έρθει κάποιος ως τουρίστας στον δήμο Κορινθίων;
-
Μπορεί να μετακινηθεί με άνεση και ασφάλεια με τη δημόσια συγκοινωνία και στο κέντρο;
-
Υπάρχουν υποδομές για διανυκτέρευση, εστίαση, αναψυχή, αθλήματα, ψυχαγωγία;
-
Έχει λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα, είναι η βιώσιμη κινητικότητα σε πλήρη ισχύ, μπορεί κάποιος να μετακινηθεί ανεμπόδιστα πεζή στο κέντρο, ή με ποδήλατο;
Χωρίς ταυτότητα, στίγμα, προσανατολισμό, σεβασμό στον πολιτισμό και την ιστορία και κυρίως καινοτόμες ιδέες, τουρισμός και διανυκτερεύσεις σε άνοδο δεν θα υπάρξουν.
Εμείς προτείνουμε έναν άλλο δήμο- πόλο έλξης :
-
Ένα δήμο πράσινο, ζωντανό, φιλικό προς τους επισκέπτες.
-
Ένα δήμο που παράγει πολιτισμό.
-
Ένα δήμο με πολλαπλές ποιοτικές θεσμοθετημένες εκδηλώσεις.
Ο προϋπολογισμός για την τουριστική προβολή του δήμου για το 2025 ήταν μόνο στοιχισμένοι αριθμοί. Έλειπε η έμπνευση, ο στόχος, ο ενθουσιασμός, η καινοτομία και η προοπτική.
Ως τοπική κοινωνία τα έχουμε ανάγκη για να προοδεύσουμε σε τουριστικό αλλά και αναπτυξιακό επίπεδο.
Η Πράσινη Πόλη έχει σαφείς θέσεις για την τουριστική ανάπτυξη του δήμου βλέποντας το θέμα συνολικά και συντονισμένα και όχι αποσπασματικά.
Αυτές τις θέσεις υπερασπίζεται και για το λόγο αυτό καταψήφισε τον προϋπολογισμό για την τουριστική προβολή του δήμου. Ως απόλυτα ανεπαρκή για την κάλυψη των αναγκών του και την ευημερία των κατοίκων του.
Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ έχει τοποθετηθεί σαφέστατα και συνεχίζει να αναφέρεται σε σοβαρές υποδομές που θα αλλάξουν τον δήμο στο σύνολό του. Αυτές οι υποδομές θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας και συνεπώς στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Αυτές είναι:
Το παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Η δημιουργία Κέντρου Πολιτισμού στον Αγ. Νικόλαο με την ανάπλασή του (βάσει προγράμματός μας).
Η ορθή ανάπλαση της Δημοτικής Αγοράς.
Το πάρκο πόλης στο 6 ΣΠ (στρατόπεδο) (επίσης βάσει προγράμματός μας).
Η διασύνδεση των αρχαιολογικών χώρων κ.λ.π.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα συνδέουν με πυκνά δρομολόγια τον προαστιακό σιδηρόδρομο με το κέντρο της πόλης και ΟΛΑ τα χωριά όλη την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ