Μια μεγάλη μέρα για την εξωστρέφεια του Συλλόγου μας!
Share
Χθες ήταν μια γεμάτη και πολύ όμορφη μέρα για τον Σύλλογο μας και βέβαια για τα μέλη μας που υποστηρίζουν την προσπάθεια!
Για πρώτη φορά ο ΙΣ Κορινθίας συμμετέχει στις εκδηλώσεις των «Παυλείων» μετά από την συμφωνία για ευρύτερη συνεργασία με την Μητρόπολη, που επετεύχθη προ μηνών του ΔΣ μας με τον Σεβασμιοτατο κκ Παύλο.
Ετσι, χθες το πρωί συνδιοργανώθηκε εθελοντική αιμοδοσία σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του ΓΝ Κορίνθου η οποία μάλιστα πήγε πάρα πολύ καλά!
Το απόγευμα στις 20:00 έλαβε χώρα διάλεξη με θέμα την ενδοοικογενειακή βία από την Διευθύντρια Ψυχιατρικής Κλινικής ΓΝ Κορίνθου κα Βλαχάκη με εξαιρετικά θετικό αντίκτυπο σε ένα πολυπληθές κοινό!!!









