Ο Δήμος Κορινθίων βάζει τρεις δικλείδες ασφαλείας
Σπασμένα παγκάκια! Καμένες λάμπες! Λακκούβες στους δρόμους! Άστεγοι σε ακραίες καιρικές συνθήκες! Ένα πλήθος από δράσεις, μαζί με ερωτήσεις για γραφειοκρατικές διαδικασίες, απορίες και αιτήματα, μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας στις γειτονιές της πρωτεύουσας του δήμου, αλλά και σε κάθε χωριό του αποτελούν την αιτία που δημιουργήθηκε το Novoville.
Σήμερα το πρωί, ο δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης, ο οποίος έχει θέσει ως προτεραιότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δήμου, έδωσε το παρών σε μία συνέντευξη Τύπου, όπου παρουσία εκπροσώπων της εταιρείας έγινε κατανοητό πως θα μετατραπεί η σπουδαία αυτή πλατφόρμα, σε ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του δημότη και του δήμου.
Το Novoville είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας. Εκεί ο δημότης μπορεί να «ανεβάσει» το αίτημά του, ή το πρόβλημα που διαπίστωσε και αυτό να πάρει το δρόμο του προς επίλυση. Ουσιαστικά, δίνει άμεση ενημέρωσηστη δημοτική αρχή και κάνει τον πολίτη συνεργάτη του δήμου, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.
Από εκεί και πέρα το «μπαλάκι» περνά στα χέρια των υπηρεσιών του δήμου, που είναι υποχρεωμένες να ανταποκριθούν. Ωστόσο, εδώ, πλέον, μπαίνουν δύο επιπλέον δικλείδες ασφαλείας που δείχνουν πως το πρόβλημά σας δεν θα απαξιωθεί. Πρώτον, ενημερώνετε ο ίδιος ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας (ή ο αρμόδιος αντιδήμαρχος) που αποκτά συνευθύνη. Δεύτερον, ενημερώνεται και ο διαχειριστής της πλατφόρμας, για λογαριασμό του δήμου, ο οποίος ελέγχει πως το πρόβλημα επιλύθηκε και βάζει την τελική «υπογραφή».
Περιγράφοντας τους στόχους της δημοτικής αρχής από την πλατιά συμμετοχή των δημοτών στο novoville, ο δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, αναφέρθηκε σε τέσσερα πράγματα:
Εξηγώντας πως θα καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους που έθεσε ο δήμαρχος, ο Χρήστος Κορδώσης, ο οποίος είναι ο κεντρικός διαχειριστής της πλατφόρμας για τον δήμο ανέφερε πως «για να τεθεί ένα ζήτημα ως ολοκληρωμένο, θα πρέπει να έχει επιβεβαιωθεί ως τέτοιο από τρεις παράγοντες: την αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία του Δήμου, τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας και εμένα ως γενικό διαχειριστή της προόδου επίλυσης των ζητημάτων…».
Τέλος ο γενικός γραμματέας του δήμου, Βασίλης Μπαλάφας, αφού έκανε αναφορά στον σταθερό προσανατολισμό της σημερινήςδημοτικής αρχής σε ό,τι έχει να κάνει με τον εκσυγχρονισμό του Δήμου και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών υπογράμμισε την αλλαγή της αρχιτεκτονικής δομης της εφαρμογής, χάρη στην οποία γίνεται βέβαιο πως όλα τα αιτήματα αποκτούν δικλείδα ασφαλείας και επίλυσης.